VELKOMMEN TIL SOMMERSKOLEN

Grimstad

NYHETER

Sommerskole 2024???

Det blir en ny versjon av Sommerskole 2024. Sjekk ut tilbudet til disse gutta: Hjem (groossommerskole.no)

FOR EN DAG!

For en fantastisk dag! Noen av barna fikk en tur til Syden, vi fikk besøk av FK Jerv på Groos og spilte fotballkamp som barna vant, herlig sommervær og ikke minst; de voksne vant Vannkrigen. I morgen tidlig tar vi en avgjørelse om det blir avslutningsfest eller ikke. Vi ser an været og hvordan det kan gjennomføres.

DET MESTE ER KLART:)

I morgen starter Sommerskolen og vi gleder oss veldig. Nå er alt rigget og klart til masse leik og aktiviteter. Det er meldt noe regn, så fint at barna tar med regntøy. Vi tar opprop kl 0900 og fordeler barna i grupper. Gruppene er delt inn etter beste evne og etter ønsker dere måtte ha. Alle barna får t-trøye og vannflaske, samt lunchmat hver dag. Minner også om at barna må ha med redningsvest hver dag og den store Vannkrigen skjer på onsdag. Vi gleder oss til å møte dere i morgen! Sees om litt:)

NÅ BRAKER DET SNART LØS:)

Nå er Sommerskolen like om hjørnet og her får dere litt oppdatert informasjon.
Sommerskolen starter kl.09.00 hver dag, og vi ber om at det tas hensyn til at det er lite parkeringsplasser på Groos. Bruk gjerne sykkel dersom det er mulig. Innsjekk og utsjekk av barna gjøres direkte til instruktørene på respektive kurs fra 08.50 og senest 15.00. Gi beskjed dersom barnet ikke kommer en dag.
Mandag 26.juni møter alle foran scenen utenfor Gittas Hus kl.08.55 hvor alle deltagerene vil bli ropt opp over høyttaleranlegget. Ting å huske: ekstra skift dersom dårlig vær, solkrem, penger dersom noen vil kjøpe noe i kiosken og aller viktigst; Godt humør! :) Vi ønsker alle barn og voksne hjertelig velkomne og gleder oss vilt til å treffe dere!

påmelding.jpg

ENDELIG:)

Ventetiden er over: Påmeldingen til årets Sommerskolen er klar: https://www.deltager.no/register/Sommerskolen_1680514484

Meld på barnet og gled dere til en vanvittig, gøy og morsom opplevelse for alle barna, og oss voksne som skal være med.

startbilde.jpg

SOMMERSKOLEN 2023

Jippi, det blir Sommerskole i år også!! Fra mandag 26.juni til torsdag 29.juni lager vi den beste sommerskolen som finnes. Vi garanterer masse gøye aktiviteter, supre instruktører, kiosk og mye annet morro.  Påmeldingen starter 1 mai.

AFK_logo_primær_blå_edited_edited.png

ARENDALS FOSSEKOMPANI.

Vi har fått enda en ny sponsor, det er kjempegøy!!

School Application

NY SPONSOR?

Vi er alltid interessert i nye sponsorer og samarbeidspartnere, ta kontakt med oss hvis du ønsker å bidra.

Logo.png

NY LOGO

Vi endrer navnet vårt fra Stine Sofies sommerskole til Sommerskolen. Ingen dramatikk rundt navneendringen. Stine Sofies stiftelse og Sommerskolen er to forskjellige firmaer og begge parter får spørsmål og telefoner som man kanskje ikke kan svare på. Vi rydder i denne mulige forvirringen.

KONTAKT OSS

v/ Svein Petter Håtveit
Grooseveien 160
4879 Grimstad

Rune Nøstvik: 975 63 506 Vidar Rønning Andersen: 9133 0828

Takk for innsendingen din!